Alyakuss_ Her şey bir anlık gerçekten, çok geçmiş olsun umarım bir daha bu tarz şeyler yaşanmaz🌸
Biz de arabada böyle bir şey yaşamıştık, arabanın sağ ön kapısını açmaya çalışınca arabamız bazen kendini kitliyor, eşim indi ben indim bebek arabasını kuracağız diye bebişte pusette uyuyordu. Arabanın anahtarı da maalesef ki kontaktaydı…ben arka kapıyı açmaya diye yanlışlıkla ön kapıyı açmaya çalıştım ve araba kendini kitledi bebem içerde kaldı. O an öyle kötü olmuştum ki ne yaşadığınızı anlayabiliyorum