DarkSwan Sadeturkkahvesi Biliyorsa sıkılır.😂 “Annem ne zaman gelecek?, Ben çok sıkıldım.” diye gününü geçirir.
Sadeturkkahvesi DarkSwan oyun zamanları vs var mı peki eğlenceli mi yoksa tamamen hep bişeyler öğretmeye dayalı mı? Siz öğretmen misiniz orada
DarkSwan Sadeturkkahvesi Oyun saati çok yok. Daha çok akademik çalışmalar yapılıyor. Bilfenin kendi programı var, o program üzerinden uygulamalar yapılıyor. Öğrenciler mülakatla alınıyor. Şu an orada çalışmıyorum. Geçen yıl yollarımızı ayırdık.😂
DarkSwan Sadeturkkahvesi Eğer çocuğunuzun akademik başarısını önemsiyorsanız gidilir. Çok güzel sonuçta alınır. Ama eğlence olarak yetersiz kalabilir. Hareketli çocuklar zorlanır çünkü masa başı etkinlikleri çok fazla.
DarkSwan Sadeturkkahvesi Üzülmeyin, Bilfen gibi büyük kurumlar akademik olarak çocukları hazırlamak zorundalar. Çünkü Türkiye birinci, ikincisi çıkartmaya çalışıyorlar.
Sadeturkkahvesi DarkSwan oğlum hareketli bi çocuk hatta dehb bile deniyordu şuan gittiği kreşte sorun yaşamıyoruz 2 psikolog parlak zeka dedi ileride zeka testi yaptırın dediler ama bence uzun vadeli masa başı etkinliklerden sıkılır tüm gün
Sadeturkkahvesi DarkSwan birde şeyi merak ettim mesela gittik okula aldılar ama ilerleyen zamanda çocuk sıkıldı sürekli etkinlik yapmak istemiyor ozaman ne yapıyor okul
Gly_87 DarkSwan cok dogru benim esimin kiz kardesi ve esimin yegeni orda okudu.kiz kardesi tıp fakultesi 4.snf suan,yegenide bu sene lgs de robet kolejine gitti,bizde insllah 5 yasinda baslaticaz kizimi🙏🏻🙏🏻
DarkSwan Sadeturkkahvesi Okul bununla ilgili bir şey yapamaz. Bir program var öğretmen o programı uygulamak zorunda. Çocuk sıkılma gibi bir durumu olursa uzmanlarla görüştürüyorlar.
Deletedmom_110 Sadeturkkahvesi Bahçeşehir dediğiniz mobilyalar çarşısındaki kurumsa arkadaşım hiç memnun kalmadı iyi araştırın derim. Adı var çoğu yerin
Sadeturkkahvesi Deletedmom_110 bende şuan araştırıyorum işte :) akbatının arkasındaki ted i diyorum sizde orayımı diyorsunuz? Neden memnun kalmadı anaokulundan mı
Deletedmom_110 Sadeturkkahvesi akbatı değil gönderdiği ilkokuldu aldı sonra biraz problem yaşadı sımdı devlette ek dersler vs alıyor daha verimli diyor bu sene 2. Sınıf
Sadeturkkahvesi Deletedmom_110 bende ted ve bilfen arasndaym ama bilfen biraz ağırmış eğitim sistemi tedinde ağır mıydı