Hanımlar merhaba, takvime göre reglime 8 gün var. Bugün denize gittik ve bayaa saatlerce yüzdük çok yoruldum. Eve geldik lekelenme var ve hala damla damla leke. Çok gelmedi kanamam.
Denizden dolayı mı böyle yoksa yerleşme kanaması falan mı ya ilk çocuğumu da böyle öğrenmiştim ben 😰