Ben direkt epilasyon aletiyle alıyorum her yerimi. Şöyle başladım kuaförde ağdayı sürüp çektiklerinde ağda ayrılmadı, 3-4 kez çektiler ama canımdan can gitti. Sonra evde kendim denemeye başladım utandıgım için ve ben kendim hiç çekemedim ağdayı yapışık kaldı orada. En son dedim ki dök pudrayı vur epilasyonu en fazla ne kadar acıtabilir? Epilasyonda da hiç uğraşmadan direkt kılları çekiyor ya o yüzden büyük rahatlık oldu benim için bide biraz cesaret gerektirir 😂