aymra15- Ben 16 aylık kademeli kestim 17 aylık bıraktım. Şimdiki aklım olsa direk keserim valla kademeli daha zor. Bir var bir yok çocuğun kafası karışıyor. İyi ki daha çok beklememişim çünkü büyüdükçe aklı erdikçe zorlaşıyor inatlaşmalar artıyor. Bırakınca ilk başlarda biraz duygusallaştım ama sonra bana çok iyi geldi. Resmen kendime geldim.