ecosummm Kızlar kızım 5 yaşında ve normalde iştahı hep çok iyiydi boyu kilosu falan da iyi çok şükür 2 aydır işe başladım ve onun da iştahı değişti annem bakıyordu şimdi okula vericem ve iştahı azaldı daha zırla yemeye başladı sizde neden bir anda böyle oldu bugün bütün kan tahlillerini verdik vitamin değerler hepsi iyi Şükür ama
Kuzularinanasi ecosummm ise baslamaniz ,annenize birakiyor olmaniz, simdi okula baslicak bi suru degisiklik …psikolojik olabilir gibime geldi…ama duzeniniz oturunca duzelir gecici seyler bunlar..takmayin cok.zorlamayin yemiyor diye de daha da streslenmesin.
bayankivircik ecosummm bence siz işe başladığınız için onda psikolojik etki yaratmış ondan da olabilir
ecosummm Kuzularinanasi evet bana çok nazlanıyor huyu suyu da değişti iyice sanırım bir anda hepsi üst üste geldi bu zamana kadarda hep benleydi