Merhaba,
56 gün önce sezeryan doğum yaptım, 45 gün kanamam devam etti sonra 3-4 gün hiçbir şey gelmedi sonra yine kan gelmeye başladı fakat tabi daha az sonra 2 gün yine gelmedi sonra yine damla damla gelmeye başladı
Sizlerde kanama ne kadar sürdü? Bu durum regl olabilir mi ? Hafta doktora görüneceğim fakat yaşamış olan var mı?