gak Arkadaşlar oğlumda böyle şeyler var 5bucuk aylik el ayak hastalığı mi ben önce isilik ve sinek ısırığı sanmıştım bugün bu şekilde artış oldu
yavrupotuncek gak evet canım öyle gozukuyo sadece ateşini kontrol etmen lazım huzursuzsa calpol ver başka ilaç kullanamazsin zaten doktora da gitsen aynısını diycek ama ateşine dikkat et
catcatze Biz de de. Böyle şeyler çıktı ama söndü ılık suyla duş aldırdım dün oldu söndü sonra,bel bölgesinde var bi de o bez den kaynaklı. Ben sıcaklardan olduğunu düşündüm ayak altında bizim bi de bılekten yukarı doğru kolda
gak Ayak altında da oluyormuş canim ya bu hastalık inşAllah sıcaktan kaynaklı olmuştur Rabbim evlatlarımızı korusun
gak Tamam canim teşekkür ederim ne kadar sürer ne zaman geçer bu durum.dus aldırırken şampuan kullanayım mi? Dün denize gittik ayaklarını soktum kollarına da denize elimi soktum çocuğun kollarına sürdüm suyu o yapmış olabilir mi
gak El ayak hastalığı dedi zadiden surup verdi alerji şurubu. Birde hamaten krem canım çok az kaldı kollarinda