Kızım 2,5 yaşında tuvalete alıştırmayı düşünüyorum önceden anlattım tuvaletin gelince tuvalete gidicez falan benimsedi gibi ama bi kaç kere oturttum klozete bekliyo yapmıyo. Şu an tam olarak başlamadım alıştıryorum. Bezi çıkarmadan sürekli tuvalete götürsem olmaz mı alışana kadar?