burakcin Rop muayenesi sırasında bebeğim çok ağladı sonrasında sakinleşti ama geceden beri huysuz her şeye ağlıyor. Ropla mı alakalı sizce?
3kedili2bebekli burakcin ağrı yapmış olabilir yada korkmuş olabilir annesi çok normal gaz da olabilir
Junioraras61 burakcin canım rop muayenesi çok zorlu bir muayene değil bende hastane de çalışırken amlt hanede bakıyorlardı ama sizinkinu nasıl bir ortamda yaptılar bilmiyorum teleaslanmana belki korkmuştur
aslhnkrts burakcin bebeğinizi tuttukları için ağlamıştır. Göze takılan aparat belki ağrı yapmıştır geçer hemen oda acılı bi işlem değil ama rahatsız edici onlar için benim kızımda aynı şekilde oluyo her rop muayenesi sonrası