caglaay merhabalar,atak için hesaplayıcılar var ben harika haftalar uygulamasını kullanmıştım şuan oğlum 22 aylık. 10 tane ataktan en derin olanını 4.ay atağında yaşamıştık. Çocuktan çocuğa farkederbazen bir ay bazen bir hafta sürebiliyor çocuk bu atak süresince birşey öğreniyor.Mesela dönmek tutmak gibi. Ayrıca bu ay ilk uyku gerilemesine girdiği dönem o yüzden en uyuyan çocuk bile uyumuyor. Size naçizane tavsiyem neyi öğreniyorsa bol bok gün içerisinde onu yaptırın. Çünkü bizim için küçük onlar için çok büyük bir olay yasadıkları. Birgün sabah kalkıp uçmayı öğrenseydiniz ilk başta acayip korkar şoka girerdiniz sonra sürekli yapmak ister ve uykularınız kaçardı 😅 aslında bebek için de durum tam olarak böyle. Keşke bunu daha önce bilseydim 4.ay atağını daha hafif yaşayabilirdik. Öğrendiği şeyi gözlemleyin,üzerine gidin, tekrar tekrar yaptırın. Ve en önemlisi sabırlı olun bilin ki geçiyor geçecek. ☺️ sağlıkla büyüsünler