cimcime1018 14 aylık oğlum var. Çekilicek dişim var tabiki de dişimi uyusturucaklar. Çekimden sonra hemen emzirebiliyor muyuz ya da kaç saat sonra emziriliyor ? Oğlum sadece emerek uyuyor o yüzden sorun bu 🙂↕️
Tazeannnee1 cimcime1018 ben bugün çektirdim doktorum önce sağ dök sonra emzir dedi ben mama da verdiğim için o şekilde idare etmeye çalışıyorum bugünlük çok geçmiş olsun sizede
Bssraa2 cimcime1018 dolgu yaptırdım ilk sütünü sağ sonra emzir dedi ne olur ne olmaz diye sağdım 30 cc kadar
Fgday cimcime1018 Bebegim 14 gunlukken kanal tedavisi yaptirmistim anesteziden sonra 2 saat emzirme 2 saatin sonunda biriken sutu sag dök sonrasinda emzir demislerdi o esnada sekteye ugratmamak icin islem oncesi sutumu sagdim ben islemdeyken ve sonrasindaki iki saat o sagdigim sutu icti gecmis olsun
Havva_gul42 Bana 4 saat sonra ilk sutunu sag sonta ver dediler. Bende öyle yapmıştım. Geçmiş olsun ❤️