ilayyu_2 Bebeğim 4 aylık anne sütü + mama besleniyor hipp combiotic kullaniyoruz ne zaman mama versem bir haftaya yakin tuvaletini yapamiyorum bi kac gun vermeyince hemen yapıyor kabiz yapmayan mama hangisi
iremaydmr ilayyu_2 Holle alman markası mama var ilk doğduğu an onu kullanmıştım en büyük hatam başka markalarıda denemem oldu şimdi tekrar holleye döndüm
iro ilayyu_2 bize en son ama optipro kullandık iyi geldi yaklaşık 7 aydır kullanıyoruz denememizi tavsiye ederim
Poyrazbayb ilayyu_2 ben 3 ay kadar golden goat kullandım anne sütüne en yakın diye kakasını ıkınarak kıpkırımızı suratla yapıyordu ve taş gibi topak halde koca parça çıkartıyordu ek gıdadandır diye mamayı değiştirmemiştim. Mama kullandığımız sürede kilo alımı çok yavaşladığı için aptamile geçtim bir aydır her sabah düzenli ve yumuşak şekilde kakasını yapıyor. aptamilden devam edeceğim. aptamile geçince kilo artışı ne kadar oldu bilmiyorum daha konrole gitmedik
iro ilayyu_2 yok hiç yaşamadık canım benim oğlum hep kabızdı keçi kakası gibi tane tane yapardı bu mama iyileştirdi çok şükür 🙌
cmag ilayyu_2 bebelac gold kullanıyorum oğlumda bir sorun yaratmadı çok şükür bir süre aşırı gaz sorunu yaşamamıza rağmen
limonzeytinmom ilayyu_2 2 kızımda da sma optipro kullandım ben de hem emziriyorum hem mama verıyorum. Hiç kabızlık yasamadık
gktugum Bunu sen kendin deneyerek öğreniyorsun aslında ben aptamil ile başladım hem gaz hem kabız yaptı Sma kullandım o kabız yapmadı ama gaz yapıyordu en iyi hıp bence yada bebekten bebeğe değişiyor hiç bizde gaz ve kabızlık yapmadı 3 haftadır kullanıyorum
ilayyu_2 1 haftadir aptamil kullaniyoruz kabizligi gecmedi cocugum ikinarak zorla yapiyor zeytinyagi icirerek yaptirdim napicam ben