Merhaba.. Bebeğinizin düşkünlüğü babasına.. Benim bebeğim 7 aylıkken nenesine sarmıştı bir ara.. Bna gelmiyordu,, ben taşıyınca ağlıyordu.. Sürekli nenesi yanında olsun istiyordu ve hep kucağında sarılmış durumdaydı.. Nenesinin nasıl hoşuna gidiyordu bna uzak kalması.. Babaannesi yani… 1 ay byle kaldı şimdi çok çok çok şükür nenesine yaklaşmıyor.. Ama dedesine bildiğiniz hayran.. Çok düşkün ve sesini duysa koşar kucağına.. Yemek yerken Bi kaç lokma Bn yediririm snra dedesinin kucağına gider… Elini tutar dışarı çıkarsın dye tatlı tatlı hareketler yapar… Dedesi normalde sert Bi insan ama oğlum sayesinde pamuk gbi birine dönüştü 😁😁✍️