Soğanı kavuruyorum biraz salça daha sonra doğradığım semizotlarını ekliyorum hemen sonrasında pirinç güzel bı karıştırıyorum en son da su ekliyorum. Piştikten sonra yoğurtla buluşturup veriyorum (tabi benim oğlum 17 aylık ilk semizotunu 9.ayda vermiştim)