Oğlum 1 yaşına girdi bundan birkaç ay önce 3-4 kez bu olay yaşandı bir anda ağlama sesi geliyor gidiyorum beşiğine yanına ve öyle bir ağlamak yok gözler ne tam açık ne tam kapalı kasılarak ağlıyor ve beni hiçbir şekilde duymuyor 2-3 dakika sürüyor uykusunda ağlıyor biliyorum aylardır olmuyordu bu akşam yine oldu tek başımaydım dualar okudum süre açtım ama yok oturma odasına götürdüm öyle biraz kendine geldi ve sonra uyudu yine sizce muska mı yaptırayım zaten her gece dua okurum geçiçi birşey mi yaşayan oldu mu?