batuhannnn lütfen dışardan gelen her sese kulak asmayın en iyi bebeğinizi siz tanırsınız, eşinizinde kaygılanması normal beraber konuşarak çözüme ulaşmalısınız. Aileniz destek alabileceğiniz biri var ise destek istemekten çekinmeyin lütfen, benim annem gelemiyordu babaannemi hep yanıma aldım, ya da ben onlara kalmaya gittim. Evde tek kalınca kafayı yiyecektim.
Bana da kayınvalidem 3 çocuk büyütmüş ama bebeğim ağladığında neden ağlıyor diye koşa koşa gelmişti hiç unutmuyorum unutmam da sürekli bir evham modundaydık, zamanla bebeğimi daha iyi tanıdım ve cevabı verebiliyorum :))
Bebeğinizin size ihtiyacı var, ağlamayın nolur gerçekten hissediyorlar. Ben ne zaman ağlamayı bıraktım bebeğim daha iyi oldu. Kolay değil aklımdan binbir türlü şeyler geçmişti :( destek alabileceğiniz biri var ise çekinmeden isteyin destek.
Birde ben 7 yıl boyunca psikiyatri asistanıydım ama bu lohusalık başkaymış :))