Kızlar merhaba, oğlum 10 aylık neredeyse 15 20 gündür acayip bir uyku gerilemesi yaşıyoruz uykuya geri döndürmemiz çok zaman alıyor sabaha karşı 4 ü bile bulduğu oldu bu durumu yaşayan var mı atak döneminde miyiz? bu durum geçici mi? ve nasıl yaklaşmalıyım gündüz de pek uyumuyor dayanacak gücüm kalmadı 😔😢