iremaydmr cevrenizdekiler az yardım etsin madem şikayet edeceklerine az annesi sen uyu annesi kahve yaptım sen kahveni iç ben ilgileneyim desinler, 4. Ay bitince bir oh diyeceksiniz diş zor falan diyorlar ama inanın ilk 4 ay kadar zor değil gitti yarısı zaten öyle düşünün su an diş surecindeyiz bizde 8 aylık bebeklerim ama çok rahatım dikkatlerini dagitabiliyorum bir şekilde siz sık sık dışarı çıkın kendinize zaman ayırmaya çalışın kendinizi yorgun bitkin hissettiğinizde bebeğinizi sevip opup koklayın iyi gelecektir