Kızım 6 yaşında kızlar. Arkadas ortamında kendini savunamiyor asla . Bugun parka indik 2 kuzeni var . Bazen cok iyi anlaşırlar qma araya 3.kisi girdi mi kızımı hep dışlarlar. Neyse iste bir kac defa izledim mudahale etmedim. Yakalamaca oynuyorlar hep kızımı ebe yapıyorlar kizimda hayır demiyor onlara yanima gelip bana söylüyor. İlk ses etmedim git kizim ben ebe olmak istemiyorum diye soyle dedim. Gitti soyledi baktim uzaktan yine 3 u toplanmis kızımı disliyorlar ebe olmazsan oynama filan diye bende hayırdır cocuklar noluyor. Niye hep o ebe oluyor oyun tek kişilik mi dedim.. sizde olun dedim. Kızım eve geldi modu düştü kardeşine filan satasti farkettim.. bende kızdım istemeden.. neden kendini savunmuyorsun diye. Her zaman ben yanında olammam dedim. Kendini ezdirme. Hakkını savun dedim. Ya ne yapmam lazim bilmiyorum seviyorum özgüveni nin gelismesi icin herseyo yapıyorum ama yok.. her zaman böyle.. anaokulda da öyle. Hep sartlandiriyolar onu. Şunu yaparsan senle oynariz vs diye. 1.sinifa baslicak o kdr endişelerim var ki. O kadar saf temiz merhametli ki. Herkesi kendi gibi sanıyor..