SiprayiL Kızlar gece bebişleriniz neyle uyuyor ne giydiriyorsunuz? Bizim oda 26.5-27 derecelerde sadece kısa kol zıbın giyiyor üstünü örtmüyor. 6 buçuk aylık.
tomvejerry SiprayiL 1 yaşında odanın derecesi hakkında bir fikrim yok alet olmadığı için mersinde aşırı sıcak hava sıfır kol zıbın ve ince şortla yatırıyorum üzerini örtmeden
BENOYLEUYGUNGORDUMM SiprayiL dereceyi bilmiyorum ama aşırı sıcak duştan çıkmış gibi terliyo yavrum. Sadece kısa kollu bazen sıfır kollu zıbınla uyuyo ve üstünü örtmüyorum. Yaşına girecek işte
[silindi] SiprayiL dereceyi bilmiyorum ama asiri sicak oluyo gece sifir kol zibinla yatiriyorum ince bi muslin ortuyorum ama 1saate ayaklariyla iteleye iteleye atiyo ustunden🤭
ikibaloglanannesi Bizim ev gündüz gece ayrı sıcak sadece kısa kol zıbın ile yatıyor onda bile terliyor aşırı sıcak.
Tazeanneyimbenn SiprayiL 25-27 arası değişiyor kısa kollu zıbın ve şort giydiriyorum üzerini örtmüyorum
Ucansupurge SiprayiL ya tek zıbın yada şort t-shirt veyahut sadece elbise. Odada klimada açıyoruz 23-24 derece low ayarda gene de bazen terliyor
deleted20517 SiprayiL derecesini falan bilmem ama kızım askılı zıbın şortla uyuyor üstünü örtmeye müsade etmiyor 2 yaşında
cikolataliekmek SiprayiL 30-34 arası değişen oda sıcaklığımiz var bu ara havalar bir tuhaf 30 üstü olduğu sürece askılı kol zibinla yatırıyorum 3 ay 24 günlük oğlum
gizemvatansever 1 aylığız. İlk günden beri sadece zıbınla yatırıyorum. Geceleri çorapsız olmuyor ne yazık ki..