Kızlar biraz oğlumdan bahsedeceğim.
Merdiven iner çıkar tutunarak, çatal kullanır ama kaşık daha tam değil. Kuleler üst üste dizer , karalama yapar. Oyuncak mutfak seti var çay demler içer içirir. Telefonla kendi kendine konulur gibi yapar. Taklit eder ne yapsak aynısını yapar. Zıplayamıyor , yaylanıyor zıpladığını düşünüyor.
Çirkin ol, sinirli ol, mutlu ol, ağla, kaç yaşındasın Allah kaç, 1 yap 2 yap, amin yap gibi şeyleri bilir yapar. Tüm vücudunu tanıyor kulak göz saç diz dil diş ayak sırt yanak sayamadım hepsi. Sorunca gösterir. Şarkı açılınca kendi çapında dans eder. Her şeyi gösterir ıhhh ıhhh sormak için özellikle cevap verene kadar sormaya devam eder. Komut alması yetişkin gibi. Her şeyi anlar. Karmaşık şeyler bile. Anneye babay ver, otur kalk, masaya götür çöpe at, çamaşır makinesi bulaşık makinesi ayırt eder, ne istesek bulur getirir getirmezse işaretle beni götürür, dışarı çıkalım parka gidelim, markete gidelim, tüm kıyafetlini bilir ayırt eder ayakkabını şapkanı zıbını giy çıkar gibi. Anladığı kelime şahsını bilmiyorum . Günlük hayattaki nesneleri hep bilir sorarsan gösterir getirir. Bizsiz oyun oynamaz pek. Çocukları çok sever çocuk olunca beni çok aramaz. Kelimesi sayısı 3-5 anca. Bugün dayısı hiç çocuk görmemiş alakasız adam bu çocuk her şeyi anlıyor neden konuşmuyor dedi iyice kafama takıldı. Çok tv izlemişti. 4 Aydır açılmıyor belki 10 dk yemek yemediğinde. Yemek demişken katı şeyleri sever kendi yer . Az önce anneannesi yaramaz tilki demiş oda tilki demiş. Neden böyle bilmiyorum.