Selamlar, bebeğim 8 aylık 2 gün ön alt 2 dişi çıkmıştı. Minnacık sivri bişey. Ben bebeğimi emzirerek uyutabiliyorum başka türlüsünü beceremedim.çok ağlıyor çünkü. Bugün yine akşam uykusuna yatırırken emziriyordum hiç beklemedigim bir anda mememi ısırdı ve ben istemsizce çığlık attım. Zaten buaralar çok zor uyuyor sürekli olarak uyanıyor. Bi de ben çığlık atınca o da ağlamaya başladı çok korktu. Hemen sarıldım sakinleştirmeye çalıştım ama uzun sürdü. Bu yüzden çok zor uyudu. Bu sorunu nasıl cozerim. Bebeğimde kalıcı bir travma olur mu çok üzüldüm. Aglicaktim nerdeyse😞