Merhabalar ....
öncelikle herkese iyi geceler . Yaşadığımız zaman itibari ile her bilgiye en kısa sürede ulaşabiliyoruz bu platform sayesinde de bilmediğimiz çok şeyi tecrübe etmiş olan annelerden öğreniyoruz herşey buraya kadar çok güzel ama bazen çok bilmek insanı daha pimpirikli hale getirebiliyor mesela çocuğumun her hareketinden şüphe duymaya başladım kendimi engellemek istiyorum çoğu zamanda engelliyorum ama bu his içimde bi yerlerde hep var ve bu çok kötü neden öyle baktı neden öyle emiyor neden ağlıyor neden yüzünü kaşıyor neden neden neden benim gibi olan var mı ? Çok bilmek iyi mi kötü mü bilmiyorum artık 🤷🏻♀️