Merhaba kızlar bu ay içinde kadın doğum doktorum çok kanama.gordugum için doğum kontrol hapı verdi kullandım ay içinde ertesi gün ilacı da almak zorunda kaldım gebelik testi de yaptım yeni beta 0 gebe değilim ama adet olmadım lekenme gördüm tortu gibi o da bitti vaktim geçiyor adet söktürücü ne önerirsiniz bı kaç gündur rahatsızım bu durumdan