Merhaba arkadaşlar 14 aylık bebeğim var sabah altını değiştirirken iki dk yerde bıraktım gelmekle birlikte ağzında iğne gördüm o an elim ayağım birbirine dolaştı ağzından çıkarmaya çalıştıkça kızım kendini kasıp ağzını kapatmaya çalıştı 20 saniye kadar cebellestikden sonra maalesef iğne elime gelmedi öksürmeye başladı boğuluyor sandım koştum binaya komşularla hastaneye götürdük binada bı miktar kustu kusmugunda bulamadık yoldayken kızım sakinleşti gayet keyfi yerindeydi bı umut yutmamistir düşmüştür diye gittik maalesef rontgende midesinde bulundu . Gittiğimiz hastanede çocuk cerrahi olmadığı için başka hastaneye sevk edildik. Fakat 3 saati geçti ve 3 saat boyunca hiçbir müdahale yapılmadı çünkü hiçbir hastane dönüş yapmadı bu iğneyi çıkarabilecek materyal bı kaç hastanede varmış o yüzden doktor ambulans ile gitmemizi istedi. Ambulans gelmeyince eşimle imza atıp çıktık kendimiz götürdük maalesef gittiğimizde artık bağırsağa geçmişti iğne Doktor bu saatten sonra kakadan takip etmekten başka yapılacak birşey yok dedi bizii eve yolladılar yarın tekrar gidicez şuan tabiri caizse ateş üstündeyim küçücük bebek nasıl çıkarabilir kakasindan neredeyse 4 cm büyüklüğünde bir iğne eve geldiğimizden beri iki kez kaka yaptı ama çıkmadı iğne başına böyle birşey gelen varmı tavsiyeselerinizi bekliyorum patates püresi vermemizi söylediler verdik kakası kıvamlıydı ama iğne yoktu çok korkuyorum