1prensesannesi1 Sungerbob evet şurup şeklinde propolisli falan da var ama bizim kansızlık var biraz o yüzden üzüm çekirdeği ekstraktlı verdi eczacı
1prensesannesi1 Metehan45 13 aylıkken vermişti acildeki doktor iştahsız dediğim için. Sabahları aç karına bintatlı kaşığı veriyordum. Ama eğer vercekseniz hemen arkasından su verin boğazı çok yakıyor
Minel-inannesi barbiee_ ay valla ust kopek disleri 2si birden geliyo daha anca yariya indiler 3aydir. Bide aksi gibi alt kopek dislerin 2side uc verdi bi 15gundur felanda onun miziltisi. Agrisi var biliyoz ama elimizden bisi de gelmiyo. Bi gun guzel geciyo 3 gun ağla çığlık kiyamet 🤷
barbiee_ Minel-inannesi bizimde üstler baya şiş veya beyaz 1 aydır mahvoldum valla. Ağrı kesici bile kesmiyor ağrısını sürekli ağlıyor mızmız mutsuz bulduğunuz çözüm varmı
Minel-inannesi barbiee_ yok bi cozumunu bulamadim. Bol bol sogan sarimsak vermeye calisiyorum, yemek yesin diye zorlamiyorum, oyunla gezmekle dikkatini dagitmaya calisiyorum.