ikikereanne_ Kizlar dogum yapali 24 saat oldu hastaneden imza vererek ciktik kakasini yapmadigi icin. 48 saate kadar normal dediler. Siz yasadiniz mi bu durumu
deniz-95 ikikereanne_ niye imza vererek çıktınız ki? İlk kaka çok önemli. Belki farklı bir problemi vardır. Doktor gözetiminde olurdunuz
Duygu777 ikikereanne_ benım kızımda yapmamıstı hemsıreler lavma yaptılar olabiliyo böyle seyler dıye sonrasında kendısı yaptı sorun olmadı yani
ilknurrrrrrrrr ikikereanne_ normalde çıkarmamaları lazım. Benimde 12 saat olmuştu çıkacaktık ama olmadığı için çıkarmadılar uyardılar yaptı öyle çıktık hastaneden
ikikereanne_ ikikereanne_ deniz-95 keremsmom78 Duygu777 ilknurrrrrrrrr keremsmom78 ilknurrrrrrrrr cnnkr Eve gelince yapti hanimlar tesekkurler doktor bir anomali olmadigini soyledigi icin rahattim. Evimde hastaneye yakin sorumsuz anne degilim cok sukur.
keremsmom78 Anlamıyorum niye çıkıyorsunuz eviniz kaçıyor mu? Burada sormak yerine orada gözetim altında olsanız bilen insanlar tarafından
keremsmom78 ilknurrrrrrrrr ölüm dahil tüm riskleri kabul ediyorum diye tedavi ret imzalatıyoruz öyle çıkabiliyorlar. Niye riskleri kabul ediyorlar anlamıyorum yaşanabilecek olumsuzlukta vicdan azabını kaldırabilecekler mi acaba?
ilknurrrrrrrrr ikikereanne_ sizin için sorumsuzluk olduğunu söylememiştim ben hastane dealışanlar için söyledim. Bi sorun olmadığına çok sevindim hayırlı evlatlarınız sağlıklı güzel yaşlarınız olsun 🌸