Bennededimki Durmuyor habire mızmız.. Pazartesi doktora götüreceğim zaten. Sizlerde durummmm nasıl. Kucakta da durmuyor , kucak istiyor. Uyumak istemiyor. Oynamak istemiyor. Herseyden memnunsuz. Normal mi oturup ağladım bugün ben. Yeter…Ne yapayım şaşırdım.
Boysmomy Bennededimki bizim doktor kontolümüze 10 gün var ama siz gidince doktora sorarsanız ne dedi banada söyler misiniz tam olarak aynı dönemden geçiyoruz özelden de yazabilirsiniz🤗
Boysmomy Bennededimki evet 6 ay 1 günlük. Ayrıca ek gıdaya tadımlara başladım ama hiç istemiyorum ağzından geri tükürüyo ağlıyo sizin ek gıda durumu nasıl
Bennededimki Boysmomy mama reddi var. Ek gıdayı seviyor istiyor. Ama sürekli mızmız. Bıktım vallahi kendimden de. Bizimde 6+0 yakınız. Dişten kaynaklı sanırım jel kullandık ama ne fayda. Sizinde diştir denemediğin şey kalmadı hala bir çare arayistayim deniyoruz birseyler. Doktora da sorarak.
Boysmomy Bennededimki ben karanfil zeytinyağ kürü yaptım dolaptan çıkarıp soğuk bi şekilde masaj yaptım rahatlattı bide tetagil kullandım
Bennededimki Boysmomy tetagil yaramadı dun koydum şimdi deneyeceğim onu da aklımdaydı. Fark edilir bir rahatlama oldu mu hemen.
Boysmomy Bennededimki yani öyle şak diye sakinleşti diyemem ama uykuya direnirken sürmüştüm sonra yine uyutmaya uğraştım tabi ben iyi geldiğine inanmak istedim belkide bilmiyorum 😂 ama çoğu kişi önerdi zaten doğal yöntem denemekte fayda var