Sbl Benim kızımda geçen ay 400 gr almıştı. 2 aylıktı. sağlık ocağı mama dedi ama vermedim. Daha sık emzirdim, kaliteli yiyecekler yemeye önem verdim ve bol su içtim. Bu ay 800 gr almış. Eğer almamış olsaydı mecbur mama verecektim. Bencede kayınvalideniz iyi düşünmüş. önce emzirin almazsa mama verirsiniz. 200gr eksik aldı diye birşey olmaz bebeğinize korkmayın.