Merhaba benim gibi çilekeş annelerim,
Emzik bıraktırma sürecinde olduğumu düşünüyorum. Emziği kestim ama yine de ağzında. Artı biraz hasta gibi antibiyotik içiyor ama kusuyor(öğrendi). Aşırı iştahsızlık var. 26 aylık bir cadı kız …. Siz neler yaptınız valla herşeye açığım desteklerinizi bekliyorum ❤️