Arkadaşlar 1 haftadır Bestlak kullanmaya başladım bebeğim ondan önce de fazlaydı ama hiç ağlama krizleri memeyi reddetme olmuyordu 1 haftadır gazından memeyi emmek istiyor ama çığlık çığlığa değişik bir şey yiyip içmiyorum acaba damladan mı diye düşünmeye başladım