eylul26 Bebeğime rota aşısı yaptırdık aşı olalı 5 gün oluyor normalde iştahlı bir bebekti aşıdan sonra iştahı azaldı aşı yaptıran anneler bebeğinizde iştahsızlık olmuş muydu birde ne zaman iştahı düzeldi
izmirlibiranne Acaba atak haftasında falan mı? 5.hafta, 8.hafta, ve 12.hafta artı eksi bir hafta olmak üzere atak haftaları oluyor ondan belki iştahsızdır.
Merve1994Baris eylul26 benim oğlumda oldu iştahı azaldı dediğiniz gibi ama kısa sürdü sonra eski haline döndü