naciyebilgin Kızlar merhaba bebeğim 2200 doğdu ilk 2 ay 1,5 kilo aldı neredeyse anne sütü ile ama bu 3. Aydan 4 e geçişte sadece 400 gram almış sizin de başınıza geldi mi doktorlar ne dedi ?