Bebegimi kucağıma alalı 11 gün oldu Annemden yeni geldm 3 gün oldu evimdeym dier günler annendeydim Ama biri gelecekte bebeğimi eline alacak fln düşüncesi var kimse ellesin istemiyorm canını yakarlar korkusu var Eşime veriyorm 2 çocuğum var Onlara sevdiriyorm ama başkasının ellemesini istemiyorm bugün yıkadım bebeğimi Yengem Yazmış dün Yardıma ihtiyacın olursa Annemle gelelim annem bebeği yıkar fln yazmış bende dedm Yok yenge teşekkür ederz Ben Yikiyorm bebeği fln dedm uzmekte istemiyorm Ama Almalarını istemiyorm 2 çocuğumdada böyle olmustu bu normalmi sizce