Busrak2 Kızlar normalde jersey süt alıyorum ve yoğurt ile mayalıyorum. Geçen yoğurdum yoktu hazır probiyotik mayalarla yaptım olmadı daha öncede yapamamıstım. Maya olarak bu yoğurdu kullanan varmı kullanabilirmiyim toz ile yapamıyorum
baharbahce Busrak2 bende ilk bunla başlamıştım sonra kendi yaptığımla devam ettim güzel tutuyor taş gibi
Blueberry0 Busrak2 tozu bende duydum evet kaç tane yorum okudum tutmuyormuş ben ilk kez denedim activia ve pastörize süt ile. mis gibi oldu vallahi tadı da hazır yoğurt gibi
ozgeee22 Busrak2 toz mayalardan bende 2 sefer kullandım ama sakız gibi uzayan yoğurt oldu ve bebeğime yedirmeden çöpe attım 😢 bugün yoğurt ile mayaladım bakalım inşallah tutar
baharbahce Busrak2 ben 1 litre sütten 6 küçük kavanoz yoğurt yapıyorum 1 paketi bütün kavanozlara eşit şekilde paylaştırıyorum 5 kavanoz yoğurtu tüketip son kalanı tekrar mayalamaya ayırıyorum 👌🏻
DU2021 Busrak2 olur tabi ama toz maya da çok güzel tutuyor. Evde markasının probiyotik mayasından yaptım hep oldu. Bir büyük kavanoza iki üç paket koyun. Ama olmadıysa bu yoğurdun içine dökün toz mayaları karıştırın bir de yoğurt miktarınız fazla olsun daha iyi tutuyor
Busrak2 DU2021 sağol canım bende evde ile yaptım 1 paket kullandım beceremedim ben herlde ya tabi yapanlarda var
Bebegimben1 DU2021 bende yaptım geçenlerde tozla su gibi yoğurt oldu ya kaç deerece de mayalamam lazim