Merhaba kızlar 2-3 güne izine gidiyoruz 2 yaş ikizlerim ve 6 aylık olacak bebeğim var ikizlerim uçakta durabilecekmi eşimde var tabiki yanımda uçağa kadar bebek arabasıyla götürcem üçünüde çünkü zaten ordan oraya yorulur ikizlerim ama sorun şu ki uçakta dururlarmı diğer insanları rahatsız ederlermi birisi yaramaz diğeri çok akıllı kendi halinde ama yaramaz olan oğlumdan şüphe ediyorum durmicak gibi geliyor evde bile durmayan çocuk orda duracakmı diye ama arabada duruyor mesela uzun uzun gezdiğimizde arabada sakin oluyor ama uçak çok farklı diye düşünüyorum sizin düşünceleriniz neler sizin çocuklarınız durdumu yolculukta ha bide havaalanına gitme yolculuğuda var arabayla yada trenle gidebiliriz ve yemek yeme durumları nasıl olacak acaba uçaktan önce yedirmeyi düşünüyorum mesela zaten çantama hazır yemek koymayı düşündüm süt içmiyorlar artık o esnada süt değilde hani uçak inip kalkarken su veririm diye düşündüm evet tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim uçak yolculuğunuz nasıl geçti.