kızlar eşimin kredi kartı ve maaş hesabı borca girmiş. ben evden gitmiştim 3 günlüğüne kavga edince. o zamanlar kumar oynamış 10bin küsür. Kredi kartında borcu vardı ama bu kadar değil. maaş hesabında 40 diğer kredi kartında ise 60 küsür borç yazıyor. Baktım geçmişlere ama ne kredi çekilmiş ne para. hiçbişey bulamadım. Limit artırıyordu hep ama o yüzden oluyor mu ki? Bana dediği tek şey. Asgari borcu ödüyordum borcu erteliyordum ama erteleyemez oldum. kredi kartından zaten nakit çekilmiyor dedi.
ben anlamadım aydınlatacak biri var mı mala anlatır gibi 😀bu arada maaş ve kredi kartından kumara para atamıyor . ziraat hesabına atıyor para hesaptan öyle oynuyor