Newmomm345 Kızlar ek gıdaya yeni başladık isilik mi alerji mi bilemedim doktora götürmeden önce fikir sahibi olayım dedim fikri olan var mıdır
Kadermiray56 Newmomm345 alerjidir cnm kızım daha öyle çıktı işçilik sandım bütün koluna yayıldı hastaneye gitim alerji dedi krem kullandım 2 güne geçti ama kozımınko daha çoktu