Perii0 Hanımlar bebeğim 20 günlük oldu ben bu 40 çıkmadan dışarı çıkılamaz olayına inanmıyorum evde aşırı bunaliyorum bebeğime tüm gün tek başıma bakıyorum eşim tüm gün işte eve gelince bakıyo ona ama ben hamileliğim boyunca bile hep gezip dolaştım şimdi evde tıkalı kalmak bana çok zor geliyo siz bebeğinizle gezip tozdunuz mu ya da yenidoğanla nereye gidilir napabilirim fikir verir misiniz?
Feridece28 Perii0 çık gez dolaş, emin ol sana da bebeğine de çok iyi gelecek. Benim oğlum kışın doğdu ona rağmen 10 günden sonra kendimi toparlayınca çıktım dışarıya hep.
tineanigra Perii0 gezdim tabii ki pikniğe bile gittim 15 günlük bebeklerle. Her gün yürüyüşe çıktım. Kapalı alanlara girmedim kalabalığa karışmadım açık havada bol bol gezdim
findikfarem Perii0 çok güzel geziler hemde :) yürüyüş yapabilirsiniz ,bi kahve içemeye çıkabilirsiniz. Ben 15 günlükken kahvaltıya gitmiştim arada yürüyüşe bi kahve içmeye falan çıkıyordum kısa süreli
toffeenut Perii0 bence asıl yenidoğanla gezilir😅 koy bebek arabasına, alt değiştirme için sıkıntı yaşamayacağın rotalar belirle, istediğin gibi gez. Bebek arabasında rahatlıyorlar zaten, sadece öğle saatlerine dikkat et, emzirme örtünü al çık bol bol🌺
Zlm Perii0 biz parka yürüyüşe gidiyoduk 3 gunlukten itibaren her gün kızım arabada uyuyodu bende yürüyüş yapmış oluyodum hemde doğum kiloları için iyi oluyodu.
Nacafa En rahat olduğunuz zamanlar şu an yaşadığınız zamanlar büyük ihtimalle. Büyüdükçe bir yerlere gitmek zorlaşıyor sürekli bir şeyleri merak ettiği için yerinde durmuyorlar ama şu an karnı doysa altı temiz olsa uyur siz de kendinize vakit ayırırsınız
metembat Perii0 Ben oğlum 20 günlük olduktan sonra her gün bebek arabasına koyup 1-1.30 saat gezdim. Bebeğime de iyi gelirdi o gün daha güzel uyurdu. Sadece kalabalık ortamlara girmeyip yürüyüş yapmaya dikkat ederdim .
Stella_0 Perii0 Ben Kasım’da dopum yaptım. Kızım prematüreydi. Neredeyse hergün 15 - 20 dk da olsa çıktık. Gerekirse bir markete gittim birşey alıp çıktım. Zaten çocuk doktorumuz özellikle belirtti hava ne olursa olsun giyin, giydir çıkın dışarı diye 😂 20 aylık şuan bir kere arkadaşımın oğlundan enfeksiyon aldı o kadar çok şükür 🙏🏻
hazale966 Perii0 15 günlükken avm ye gittik😂bence gidilmeli cünkü sana da bebeğe de iyi gelir. benim bebek dışarda cok güzel uyuyo 🤣 evde uyumuyor