Gul-42 momeymen işer zaten bardak taktık yanlarını kestım sıcramasın dıye oldugu yerde kalsın çiş dıye kakasınıda yaptı altına serdıgım kendı bezıne yaptı aldım ben hıc sorun yasamadım valla
anneyimannea Deletedmom_119 yok idrar dolu bezle de uyutmayin tabi çünkü gece yapacak tekrar dolduracak yaglamakta size kalmış tabi
Yeniheyecanlar hlymry bezine ve pipisine mi dökün dediler ? Bize dr hiçbir şey sürmeyin dedi ama pişisi beze yapışıyor
momeymen Bana da furacinle anestolu fırın poşeti bar ya ona sıktırıp üstüne koyun dedi bol bez bağlayın dedi. Ben bacaklarını ayrı tutuyorum sabah beri.
hlymry Yeniheyecanlar evet bize krem vermediler sarı kantaron yağı alın dediler biz yine bardak koyduk ama koymak istemezseniz bezinede yağdan bolca sürün dediler
momeymen hlymry ay bu yap çok yaktı sizinki yakmıyo mu? Sürdüğüm gibi yıktı ortalığı. Sonra kremlerini sürdüm ferahladı
gencbir_anne momeymen ben de cumartesi günü yaptıracağım ümit hanıma. Umarım güzel geçer sizin nasıl oldu iyileşti mi
momeymen gencbir_anne bizim dün biraz ağlamalı geçti ama calpolle uyudu. Bugün baya iyi. Yarına geçer gibi geliyo.
Yeniheyecanlar Kızlar sünnet olalı 3 gün oldu pipisi soyuluyor. Bu iyileşme sürecinde var mı ? Kabuklanma falan yazmışlar da hiç soyulma görmedim. Bugün de dr lar yok yarın götürebilirim normal değilse
holly Yeniheyecanlar merhaba benim oğlımda 3 gün önce sünnet oldu pipisi böyle sulu yara gibi oldu doktora tekrar gittik noemal dedi kabuklarıma yok nasıl olacak bilmiyorum 😓
Bakya momeymen bebekler için vazalin var eczanede oluyor bezin ön kısmına özellikle pipiye temas edecek bölüme bol bol sür maksat beze yapışmasın bana bardak zor gelmişti böyle yaptım ilk oğlumdada aynısını uygulamıştım hiçbir sıkıntı olmadı