nimesay283_ normal 2 yas sendromu anlayisli sabırlı olursanz kolay atlstir kizar bagirirsnz aksi bic cocuga donusr atlatsada agrasif bi bebek birakir arkasnda.kizimda agalrdi sarilalim derdim agalrdi gel sunu yapalim derdim aglardi hersrye aglardi bn sarilmayi teklif ediyorm kabul etmiyorsa sessiz kaliyirm yaninda kendisi gelip sariliyor bir sure snra