Seyda_1996 2 yas kizimda mayisu da bikinisi de var ama mayo bezli oldugu ocin hicbirini kullanmadim.gereksiz gy cikar oluyt yoruyor.islakken cunku usur.cikarman lazim.ee suya girince tekrar gydir.o nedenle.mayo bez alin,sudan cikinca kurulayip ustune bi tisort,eger oturup iynicaksa uyucaksa bezi ni degisin,suya girecekse yine takarsiniz.kirlenirse ztn degisirsiniz.yani demem o ki bez li cocuga mayo cok gereksiz.krem de nivea baby kids 50 kullaniyrz yillardir cok memnunuz.bi de sapka tabiki o da hem yuzunu basini korur gunesten