tombikdonerkankasiiskender Kullananlar memnun musunuz hanımlar 4.5 yaşındaki oğlum için aldım suyun üstünde tutuyo mu gerçekten
Asyaveannesi04 tombikdonerkankasiiskender Evet kesinlikle tutuyor ben bebeğim daha 6 aylıkken yatırım amaçlı aldım iyiki almışım 2 sene önce. Geçen sene ilk kez kullandık ve eşim iyiki almışsınız dedi evladiyelik diyebilirim
Ardenaden tombikdonerkankasiiskender muhtesem bsey kizm 2 yasindaydii onunla aqua partski buyuk kaydirklardn kayiyordu babasiyla dusunun.Ve hep yetiskin havuzunda eğlendi kolluuk sayesinde.onmli olan kremi surmeden takmaniz
sedaozan tombikdonerkankasiiskender evet tutuyor oğluma 2 yıldır kullanıyoruz şuna 3 yaşında. Geçen yılda bu yılda özellikle havuzda tek başına bizim gözetimimizde yüzüyor. Çıkıp atlıyor suya hiç çıkmadı ya da bir tehlike yaratmadı. Pahalı ama parasını hakeden bir ürün bence ☺️
tombikdonerkankasiiskender sedaozan sırf bize tutunmadan kendi eğlenebilsin diye aldım çok sevindim teşekkür ederim cevabınız için
tombikdonerkankasiiskender Noname21 ay içim rahayladı 1300 lira verdim pişman olmaktan korkuyodum 😂😂😂
Gly_87 tombikdonerkankasiiskender kizima 1.5 yasindan beri kullaniyoruz kesinlikle parasini sonuna kadar hak ediyor..iyiki zamaninda almisim 😂😂😂
Noname21 tombikdonerkankasiiskender hiç pişman olmazsın dört buçuk yaşında benim kızım da tutmuyoruz kendi yüzüyor gidiyor bayağı hem korkmuyor hemde yüzdürüyor kırmızısı var o daha az suyun üzerinde tutuyor yüzme bilenler için ben taktıktan sonra krem sürmedim otel de güneş kremi sürdüm plaj sıcak oluyor diye plajda kollukları taktım zaten kaymıyor yüksek yerden suya atmazsın çocuğu herhalde p kadar Yetişkinler için olanı kendime almayı bile düşündüm 😀
Gly_87 tombikdonerkankasiiskender o donem aldgmda esim iyimisin bi kolluga bu kdr verilirmi diye dalga gecmsti, 1 ay sonra tatile gttigimzde kizimdaki o rahatligi gordu soyledigini yutturdum ona 😂😂😂
tombikdonerkankasiiskender Noname21 ay yok ne atması hahahaha kendi başına bir gıdım gittiğini bile görsem bana yeter hhahhhahaha
Gly_87 Noname21 vallaa bizimki kosup cumburlop atliyor havuza kolluklariyla 😂😂yetmiyo baba gel kosalim beraber atlayalim sayiyo 1den 3e hop sudalar 😂😂
Noname21 tombikdonerkankasiiskender çok rahat gider benim kızım denize girince ağlayan bir çocuktu debelene debelene öğrendi kendi kendine yani kolluğu çıkartmam ben kafası suya girsin istemiyor o kolluklar ile bir kere bile suyum altına girmedi piyasanın en iyisi ben 400 e almıştım üç katına çıkmış 😀
Ezogelin_n tombikdonerkankasiiskender şuan 4 yaşında kızım bu yaz 3. Senemiz çok memnunum ben kenarda rahat otuyorum o oynuyor parasını hak ediyor kesinlikle
tombikdonerkankasiiskender Noname21 ay hadi inşAllah yaaa bir an önce gidip denemek istiyorum hahahahah
Gizemcbc tombikdonerkankasiiskender merhaba benim oğlum da 4 yaşında bende yeni aldım sevmedi malesef kendini güvende hissetmedi sanırım . Fobi oluştu sanki . 3 senedir kolluksuz falan giriyor. Sevmiyor birsey takmayı sevdiremezsin yani. Dedik ki bunu alaĺım hani baya iyi falan onuda sevmedi duruyor öyle malesef 1 aydır tatildeyiz asla takmadı. İnşallah sizin ki takar
tombikdonerkankasiiskender Gizemcbc benim oğlum kolluk takmayı seviyo geçen sene normal bir kolluk takmıştık ama onu taşımadı kafası suya falan girdi o yüzden bunları aldım inş işe yarar