Valla ben ikizlerim için aldım. Daha doğrusu kızım için çünkü emerek uyuyodu ve bütün gece en fazla yarım saat,40 dkda bir uyanıp yine emmek istiyodu. Eziyet olmuştu uykular bana. Gündüz uykusu zaten hak getire yarım saat uyursa sevinçten deliriyodum. Dayanamadım artık nolucaksa olsun dedim. 5,5 aylıktı uyku eğitimi aldığımızda şuan 13 aylık olmak üzere. Ve eğitimi bittiğinden beri gece diş sancısı vs yoksa 2-3 kere uyanır emer geri yatar. Uyutmak için odaya girerim 2 dk sürer uyuması en fazla. Hiç de öyle kırmızı ışıklar falan koymadık o ne öyle ya😂😂 sadece karartma perdem var bu da karanlıkta uyuması daha sağlıklı olduğu için. Az araştırırsanız doktorlar da karanlıkta uyumanın melatonin hormonu salgıladığını söylüyor zaten. Ben memnunum açıkçası