hazale966 Rujbinmayda bence de erken. Emziriyorsanız bekleyin derim süt kesilebilir. Ben 6. Ayda başlayacağım bebek ek gıdaya da geçeceği icin daha rahat ederim diye düsünüyorum.
Duyulurum Rujbinmayda bence de daha çok erken belki de hiçbir şey yapmadan gidecek kilolar. Sadece lohusayım emziriyorum süt olsun diye yediklerinizi abartmayın normal yiyin.