minikannsi Merhaba ben şöyle yapıyorum Çok az sağa biliyorum ben iki saatte bir sağamıyorum az çıkıyor biberona koyuyorum sağlığımı biraz tezgahın üstünde soğuyor sonra dolaba kaldırıyorum sonra tekrar ayrı biberona sarıyorum Onu da biraz soğutuyorum buzdolabındakinin üzerine ekliyorum buzdolaptaki dolunca süt saklama poşetine koyup difrize kaldırıyorum difrizden sütü direktmen alt dolaba koyuyorum 3-4 saatte açılıyor sonra benmari usulü ısıtıp bebeğime veriyorum normal buzdolapta sakladığım sütü de benmari usulü ısıtıp veriyorum ben