0yasemin123 Merhaba 2 aylık bebeğim var iki gündür anne sütü ve mamayı yemiyor yesede çok az yiyor ve sürekli ağlıyor uyku halinde Çarşamba günü aşı oldu verem aşısı acaba sıcaklardan mı yemek istemiyor yada başka bi nedeni olabilirmi bilgisi olan varmı
gncglozclk 0yasemin123 biz her aşı da oyleyiz cuma gunu 6. Ay aşısı olduk yine aynı ates yapmaz bizde de en cok huzursuzluk iştahsızlık oluyor 1 haftayı buluyor eski haline donmesi 🥹
Cigdem61 0yasemin123 kilosunun yarısı kadar calpol verebilirsiniz ağrısı vardır uyumak ister. Siz uykuya daldığında verin isterseniz mamayı ben 4 aydır uykuda besliyorum oğlumu uyku dışında aç da olsa içmiyor çünkü