Benımkıde aynı şıkayetler vardı calpol verıyordum ates gecmedı. Ishalde başladı doktora goturdum bogazda enfeksıyon var dedı bır haftador ıstahsız ıshal yenı yenı gecıyor vıral enfeksıyonmus. Ates 38 gecerse diş degildir doktora gpturun enfeksıyon olabılır ama iştahsızlık bızı mahvettı