ogretmenannem Merhabalar.10 aylık bebeğim var iki aydır troid değeri yüksek çıkıyor.(5.07 çıkıyor sınır ise 4.5)Bende ve ailemde troid hastalığı yok.Doktorumuz endokrin bölümüne yönlendirdi.Bu durumu yaşayan var mı acaba nasıl bi yol izlediniz.
Yarenhanim ogretmenannem benim doğuştan yokmuş 18 günlükten itibaren bi ilç içiyorum. Sürekli takip altında oluyor bakıyorlar her şeyine ilacı var onu içiriyorsunuz. her gün aç karna doktorunuz anlatr zaten. Muhtemelen bebeğiniz büyüdükçe gerek kalmaz. Ben hala içiyorum ölene Kadar içicem ama benim hiç yok. Korkulacak bişey yok endişelenmeyin. İnternette yazılanlar korkutuyor insanı ilacı düzenli içtiiğinde hiç birşey olmuyor.
ay01 ogretmenannem bnm kızımda 18 aylık iken cikti 6 ay kadar troid ilacı kullandık düzene bindi bıraktık 1 aydır korkmayın korkulacak kdr kötü bir durum dgl
Zhr_ygz ogretmenannem benim bebeğim 21 günlükken başladı ilaca değeri 3 olunca bıraktı endokrin doktoru 10 olana kadar sıkıntı olmaz ilaca gerek yok şimdilik dedi kontrollü bir şekilde ilerliyoruz korkmayın
Milos ogretmenannem merhaba bizimle aynı ne yaptınız nasıl yol ilerlediniz resmen iki aydır boyu uzamıyor
Songul9090 Yarenhanim merak ediyorum kızım benim 4 yaşında 11 günlükken başladı ilaca. Yaş büyüdükçe bi fiziksel ruhsal etkisi oluyor mu ?
Yarenhanim Songul9090 ilacını düzgün içerse ve kontrolleri aksatmadan giderseniz hiç bi problem olmuyor Allah’ın izniyle olsa bende olurdu çok şükür yaşıtlarımla aynıyım Allah’a şükür Allah evlatta verdi. Ruhsal olarak sinir yapıyor diyolar ama hastakıktan mı benim Kendi sinirim mi onu ayırt edemiyorum